onsdag 13 januari 2010

Here comes a regular

Tja!

Sitter just nu i sängen.
Har pratat med Dennis i telefon ett tag,
och fick nyss ett super gulligt sms av honom :)
Har även varit i skolan idag, och varit duktig..
och jag har även varit med Dennis, vi har kollat på
den näst sista Johan Falk filmen och bara myst!
Har även varit hos Borgeland med Dennis & Hampus.
Diana, Fidde, Anden & Nitche var där också, vi satt och kollade
på Jerry Springer. Så sjukt löjligt program, men ändå så sjukt roligt!
Det är nästan så att ett sådant program inte borde få finnas, eller iaf
gå på TV. Usch!


Nu ska jag lägga mig oc
h läsa några kapitel i "Ego woman" och sedan ska jag sova.
Men tänkte faktiskt lägga upp en bild, den får mig verkligen att tänka på sommaren &
att jag saknar mitt gamla utseende lite, om man kan säga så! haha.

Men iaf, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar