fredag 15 januari 2010

I hear the drums echoing tonight

Sitter på mamma & pappas dator just nu.
Har inte riktigt orkat gå upp och sätta på min ännu,
så jag gör det när jag ätit och så.
Men tänkte ändå att jag hinner skriva här lite snabbt!

Har som vanligt varit i skolan idag, och som vanligt var det
tråkigt som fan. Är riktigt sugen på ett riktigt långt lov just nu..
Men ikväll har jag iaf suttit på derés med Elin, Emelie, Diana,
Johannes och Sofia. Sen gick vi hem till Robin och kollade på
Paranormal activity, och jag vet inte vad jag tyckte om den faktiskt.
Sen spelade vi lite guitar hero, och jag måste bara säga: jag suger!
Fick sedan en helt sjuk huvudvärk, så jag gick hem.. och som sagt,
nu sitter jag här. Ska strax äta & sedan ska jag bara hoppas på att
Dennis ringer mig snart och pratar lite!
Imorgon blir det mysmysmysmysmys, vilket var riktigt längesedan nu.
Så det ska bli så sjukt skönt!

Men nu ska jag äta,
tjing.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar