lördag 8 januari 2011

how do we sleep while our beds are burning?

Har inte skrivit sedan dagen innan nyår, och det är riktigt kasst tycker jag. Inte för att jag tror att det är någon som har saknat att jag skrivit, men jag har saknat att lätta hjärtat lite :)
Blev iaf en nyårsafton hemma hos baby, med hans bror, micke, och hans föräldrar.. Men det var mysigt det också, faktiskt. Är så jävla trött på att göra saker på nyår, så det hade ändå blivit en flopp! Är glad att vi stannade hemma.
Just nu sitter jag och kollar på oth, för pontus är i garaget och fixar med sin nya bil som han är helt överlycklig för att han har fått :) Kul att se han glad, trots att det verkar vara lite motgång där ute i garaget.
Men nu ska jag kolla vidare på one tree hill innan v iska ner till byn och köpa nässpray, cigg och godis :D

Pontus Alexander Karlsson. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar