onsdag 26 januari 2011

pull harder on the strings

Har inte så mycket att skriva nu för tiden, så jag tänkte att jag gör lite fler listor..

Om dig själv!

namn: rebecca josefin heintze
ålder: 18, 19 om 20 dagar typ
bästa vännen: diana & pontus
hårfärg: svart
bor: lägenhet i älmhult
civilstatus: upptagen!

Massor av annat:
har du många vänner? jadå!
gillar du någon? ja.
vad är ditt nyårslöfte detta året? sluta bita på naglarna :$ har dock inte gått så bra
har du mycket kläder i din garderob? ja, för mycket.
sminkar du dig varje dag? nej!
hur sminkar du dig vardagligen & fest? samma på båda
partysånger eller lite lugnare? lugnare
bästa låten? åh, candle in the wind med elton john eller here comes the regular med the replacements

Hälsa:
veg/kött?: äter inte så mycket kött, så liten blandning :D
hur ofta städar du? hos pontus, ofta.. hemma, inte alls.
röker du? ja!
dricker du? ja.
knarkar du? nej!!!
festar ofta? nej.
allergisk mot något? nötter, kiwi typ..
någon sport du går på? går inte på något längre.. men brukade spela fotboll!
vad brukar du göra på fritiden? vara med pontus, spela gitarr, vara med kompisar :)
sitter du helst framför TV eller datan? beror på.

Sex/kärlek/killar:
har du haft sex? ja
- isf, med hur många? 12
vad för ställningar? men shit, palla de
på vilka platser? men!
kört oskyddat? ja.
- isf, föredrar du oskyddat eller med kondom? oskyddat
utfört oralsex? ja!
blivit gravid? men!
när blev du av med oskulden? 12.

när hade du sex senast?: förrgår
när kramade du någon senast? idag!
när pussade du någon senast? åh, igår.
när strulade du med någon senast? förrgår.
saknar du någon av dina pojkvänner? ja, han som är min pojkvän nu såklart?
vad heter han? pontus karlsson
gillar du någon nu? JA!
vem? pontus?


en till:

10 saker som...

upprör dig
1. lögner
2. att bli ignorerad
3. folk som ändras inför andra
4. folk som försöker tvinga andra och göra saker de inte vill
5. när andra håller på när man ska sova (vet själv att jag kan vara så jobbig ibland)
6. mobbning
7. rika människor som är snåla!
8. folk som inte ger upp och erkänner att dom har fel (en sådan som mig, haha)
9. krig
10. folk som tror dom är bättre än andra

gör dig glad
1. pontus
2. musik
3. diana, emeli, sofia, ebba, jossan, elin osv osv
4. mamma
5. mormor
6. ludde
7. komplimanger
8. att få sjunga
9. cigg, haha
10. johan glans & magnus betner

du älskar
1. pontus
2. min familj
3. farmor
4. musik
5. folk som vågar säga vad dom tycker och tänker
6. att sova
7. att äta
8. godis
9. mjölk
10. one tree hill? haha

låtar du drogar
1. fall for you - secondhand serenade
2. candle in the wind - elton john
3. beds are burning - midnight oil
4. 500 miles - the hooters
5. heartbeats - jose gonzalez
6. man in the mirror - michael jackson
7. if i die young - the band perry
8. can you feel the love tonight - elton john
9. tiny dancer - elton john
10. mama im coming home - ozzy osbourne

du gjort idag
1. rökt
2. haft apu
3. pärlat
4. kollat på tv
5. sovit
6. ätit
7. träffat diana
8. spelat gitarr
9. sjungit
10. saknat pontus

du inte gjort idag
1. träffat pontus
2. ritat
3. varit ute med ludde
4. snytit mig
5. duschat
6. spelat harpan
7. pussat pontus
8. kramat mamma
9. ljugit
10. drukigt vatten

som händer i helgen
1. träffa pontus
2. röka
3. sova
4. kolla på film
5. åka bil
6. äta
7. mysa
8. ha sex (förhoppningsvis)
9. kolla på tv
10. lyssna på musik

du gör på en dag som rutin
1. kissar
2. äter
3. sover
4. röker
5. dricker mjölk
6. träffar pontus
7. pratar med pontus
8. apu/skola
9. sjunger
10. kollar tv/film

10 hemlisar om dig
1. säger jag inte
2. säger jag inte
3. säger jag inte
4. säger jag inte
5. säger jag inte
6. säger jag inte
7. säger jag inte
8. säger jag inte
9. säger jag inte
10. säger jag inte

dina vänner
1. diana
2. emeli
3. ebba
4. elin
5. sofia
6. jossan
7. jesper
8. linus
9. felix
10. julia

ditt syskon
1. har inga
2. har inga
3. har inga
4. har inga
5. har inga
6. har inga
7. har inga
8. har inga
9. har inga
10. har inga

(OVANLIGA) sanningar om dig
1. jag kan gå på tårna
2. jag måste spola händerna två gånger när jag varit på toa
3. kommer inte på mer
4. kommer inte på mer
5. kommer inte på mer
6. kommer inte på mer
7. kommer inte på mer
8. kommer inte på mer
9. kommer inte på mer
10. kommer inte på mer

så, nu orkar jag inte mer för det var lite tråkigt nu!
nu ska jag ner & röka för baby ringer väl när som helst.
p. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar