torsdag 17 februari 2011

everybody's got a hungry heart

Ligger i babys säng just nu, medans han är på sin APU.
Han åkte nyss, men jag längtar redan tills han kommer hem på lunchen.
Inatt blir en natt utan Pontus och utan mys, och jag hatar de!

Men iallafall.. Har en sådan sjuk huvudvärk idag o vet knappt vad jag ska göra av den.
Hade en bra dag igår förövrigt.

Fick ett linne, ett par leggings, vantar, ett armband, en blomma & pengar av pontus och hans familj (uppskattas & jag blev verkligen jätte glad <3)>dator på komplett :) Så jag ser fram emot de. Spelade cs igår också, haha! Sjukt bra.. Nej, skojar bara. Men det var ett tag sedan jag gjorde de, och det märktes.. Kom inte ens ihåg knapparna! Haha :D Bra. Kollade på massa tatueringar igår också, och fyfan vad sugen jag är att göra min på armen nu! Men ni ska också få ta del av dom tänkte jag;


Älskar evighets cirklar! Funderar på om jag ska överraska
mamma med att hon & jag ska göra en sådan här någonstans
när hon fyller år :) Kanske något att fundera på ja.



Svalor är så jävla snyggt, om dom ser riktiga ut.
Tycker inte alls om dom svalorna som alla har som ser
tecknade ut.. Nej usch! Ska det vara svalor ska dom
se äkta ut eller så. Dock inget jag skulle vilja tatuera!


Döskallar, helt jävla underbart! Skulle gärna kunna göra
en, men det ska jag inte! Tycker dock att det är jävligt
snyggt. Så nu vet ni det!



Fjädrar, sjukt snyggt om man sätter det på rätt ställe.
Dessa är tex helt underbara enligt mig!



Fåglar är så sjukt fint, alltså sådana här fåglar.
Speciellt om dom sitter som på bilderna! Funderar
på att föra några fåglar jag också för att täcka mitt
fula "R" jag har på axeln som en kompis gjort för några
år sedan! Får nog bli något liknande som dessa.


Denna är bara fin, haha.


Är inte så svag för tatueringar på händerna i vanliga fall.
Tycker inte alls det är snyggt, men denna var verkligen fin.
Funderade på ett göra ett riktigt hjärta, på foten innan!
Men har funderat över det, och bestämt att det ska jag nog
inte alls göra :D

Nej, nu orkar jag inte lägga upp mera bilder.
Nu ska jag sova till klockan 11 iaf!
Puss.

Pontus Karlsson, du är allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar