söndag 27 februari 2011

i wonder what it feels like

Har fan inget gjort något alls på lovet i princip!
Har dock haft det super mysigt med Pontus hela slutet av lovet.
Igår satt vi och kollade på "Nothing hill" med han föräldrar först,
sen när den tog slut fick vi typ hur tråkigt som helst, så vi körde en runda
och hamnade i älmhult, vid speak.
När de var slut, kom hur många som helst och skulle ha skjuts.
Så det slutade med att vi fick skjutsa Andreas & Robin(?) till Traryd!
På vägen dit kom vi inte mer än halvägs till Delary innan vi möttes av massa
bilar som stannat på vägen för att någon voltat av vägen och tydligen sprungit in
i skogen och försvunnit! Antagligen var han väl full eller något. Hoppas dock att det
gick bra för han sen!
Iallafall, väl i Traryd ringde jag min kusin. Så vi körde in till Strömsnäs och tog en cigg med henne
innan vi körde till Osby igen :)
Väl hemma la vi oss och kollade lite på en film, sen somnade vi.

Nu sitter jag här och lyssnar på när baby snarkar jätte högt! haha.
Ska se om jag kan få upp han snart eftersom vi strax ska äta.
Ikväll blir det nog Älmhult för min & babys del, för imorgon är det skola, igen (:()
Nej, ha det bra.

Hejsvejs!
P. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar