torsdag 1 mars 2012

2 dagen i skottland

Andra dagen i Skottland. Så skönt att vara iväg & allt är så himla fint här.. Visst, allt är grått och så, men jag ÄLSKAR det. Det är verkligen min stil, hade kunnat flytta hit direkt.. Är så kär i det!
Har varit i stan hela dagen idag, och shoppat osv. Har köpt lite saker, Pontus också! :) Jätte fint. Har även varit i Duthie park också, och lekt lite & fotat såklart.. Så mysigt :) Kan tyvärr inte lägga in några bilder just nu, för jag har ingen kamerasladd med mig .. Får fixa det på något vis så ni kan få se lite bilder också :) Men det får bli imorgon kanske, om jag lyckas fixa det.
Iallafall, vi har gått flera mil idag.. Så just nu är mina ben helt jävla döda! Usch, tur vi ska vila lite nu & äta tacos.. Mums! :)
Så mycket fina kläder här, och så många stora shopping gallerier :) ÄLSKAR DET.. åh, ge mig en lägenhet här & ett jobb så flyttar jag direkt. Pontus trivs också bra, för här finns massa sportbilar, så här trivs han hur bra som helst :) haha.
Men nu ska vi äta, så ska inte skriva mer :)
Ha det så bra så hörs vi senare, eller imorgon.
Puss&Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar