torsdag 19 augusti 2010

All that glisters is not gold

vet inte alls vad jag ska skriva,
men hej kanske man ska börja med?!
imorgon ska jag åka hem.. åka hem från västerås
och min älskade andreas!
fattar ni hur de känns? inte alls bra.
dock ska jag ha en super helg med alexandra m.m!
10 veckor kommer det ta innan jag ska åka hit igen,
och det SUGER!
men nu ska jag inte deppa mer för det,
utan nu ska jag skriva klart.. och sen ska jag lägga mig och
mysa med andreas och njuta av den sista natten med honom på ett bra tag!
usch.. de tar fan emot att säga så till och med ..

har för övrigt haft en bra vecka här,
och jag hade fan kunnat flytta hit.. ärligt! ( fick dock inte för alexandra )
NEJ, nu fick jag inte skriva mer.. ( synd baby, för det är du som läser detta sen ;> )
men iaf, nu drar jag .. OCH JA, JAG SKA ÄNDRA MIN BLOGG IGEN FÖR DEN ÄR HEMSK SOM FAN JAG VET.

puss.
min andreas björnström är bäst! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar