fredag 1 februari 2013

Lista, typ.


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Nej, det har jag inte. 
Varit kär: Självklart, är det just nu.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Ja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Nej, kan inte somna när jag sitter.
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, haha.
Brutit ett ben? Nepp, inte än så länge. Dock haft sprickor några gånger.
Gjort nåt du ångrar? Ja, för mycket.
Hoppat Bungee Jump? Ja. I stockholm, när jag var typ 6.
Ljugit för någon du tycker om? Ja, de har jag gjort.
Ätit en hel tårta? Gillar inte tårta.
Gjort bort dig offentligt? Inget allvarligt i alla fall. Trillat ute och så kanske, haha.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ehum, nej inte precis.
Fått ditt hjärta krossat: Ja.
Hur många barn vill du ha i framtiden: Två stycken typ.
Har du några husdjur?: Ja, en hund & en ödla.
Vill du ändra ditt namn: Gillar inte Rebecca, men när folk kallar mig Becca så är de okej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var med min familj & min pojkvän.
Vilken tid vaknade du idag: Första gången vid 8, sen vid 11.50 typ.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på film.
Någonting som du längtar till: Studenten, att Pontus ska komma hem, få börja jobba
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag slutar tänka så mycket, bli mer spontan.
Vad lyssnar du på just nu: Spotify. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Rebecca Josefin Heintze
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Klöxhult
Gymnasie: Haganässkolan
Högskola: Inte börjat än. Vi får se i framtiden.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Långt eller kort hår: Mellan.
Längd: Typ 1.68
Piercings: Läppen
Tattoos: Två stycken. En text & en fjäril.
Höger eller vänster: Höger.
Operation: Naveln.
Sporten du spelar: Inget länge. Men har spelat fotboll i 14 år, och vollyboll i 1 år. Och gympa när jag var liten.

JUST NU:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Dö.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja. 
Vill du gifta dig: Det kvittar. Men hade ju inte tackat nej om de känts rätt.
Karriär i åtanke: Socionom kanske. 

TROR DU PÅ:
Dig själv: Nej, oftast inte
Mirakel: Ja, eller kanske.
Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek. Men att man blir intresserad & att man bara vill ha mer.
Himlen: Ja? Vad jag vet så är den blå och är ovanför huvudet.
Änglar: Nej, det gör jag inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar