torsdag 22 april 2010

just go ahead now.

Alltså, denna veckan har varit så sjukt händelserik på både bra och dåliga sätt..
Men ändå har jag älskat denna veckan & förra helgen!
Just nu mår jag så jävla bra bara .. ÅÅH! glad tjej.
Jag har världens bästa vänner!
Diana, Emelie, Felix.. Tack för allt ni gör och tack för att ni lyssnar!
Ni är världens bästa och jag tycker så satans mycket om er. <3

Har suttit vid datorn typ hela veckan, social? JA :D
faktiskt. Har suttit och pratat med världens bästa felix typ hela tiden,
ni ska bara veta vilken underbar kille de är :) puss.

Nu ska jag upp och kolla på oc en stund, sen ska jag iväg och se om jag kan få tag på en mic
eller något så felix kan höra mig också lite bättre än nu ! :D haha.
Men puss på er !

Diana, Emelie & Felix. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar