lördag 17 april 2010

Nu ska jag ut till Ozzy & bara umgås med honom. Sjukt bra kille!
Igår var de fest för Ellen & Claudia i Bråthult, sjukt kul :)
Nej, nu ska jag inte sitta här.
Har skämt ut mig för mina 700 vänner också på fb, men usch.. tack alla som kommenterat förresten, det värmer :)
PUSS!

Jag lyssnar på: reklamen på spotify just nu!

Jag pratar: för mycket ibland.
Jag tycker om: choklad
Jag avskyr när folk: ljuger & vågar säga att dom har ljugit
Min bästa vän är: diana & emelie ♥
Min första vän hette: filip, simon, anton & johanna
Kärlek är: underbart!
När jag borstar tänderna: mår jag illa sen ( hatar tandkräm )
När jag lagar mat: är jag fett grym på de!
Jag tänder på: leendet & håret :|
Det sexigaste yrket är: ehum, typ någon händigt ;D typ snickare, plåtslagare eller så! haha
Det är charmigt: med folk med humor och det perfeka leendet
Jag har insett att min senaste kyss: var 1 och en halv vecka sedan jag upplevde!
Jag är rädd för: att gå ensam ute, fötter, spindlar, spöken & blod.
Den värsta känslan är: när man är osäker & nervös för ngt.
Den bästa känslan är: när man är med sina vänner & har en sjukt bra stund med dom.
Jag är bäst på: att vara jävligt envis typ & att få folk att skratta när dom som mest behöver de.
Jag är sämst på: att ljuga, kan verkligen inte.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel!
Om jag va en insekt skulle jag vara: spindel för då hade JÄTTE MÅNGA varit rädd för mig :D
Jag kommer alltid att vara: mig själv & ärlig.
Det finaste som finns är: farmor, min familj & mina vänner.
I somras var jag: lycklig över att de var sommar.
Sist jag grät var: today
Jag kan: gå PÅ tårna
Jag kan inte: låta bli att bita på mina naglar
När jag vill tänka går det: bara åt fel håll, jag gör mig själv deppig!
Min mobiltelefon är: röd & svart
När jag vaknar på morgonen: är jag antingen skit trött eller pigg som fan..
Innan jag går och lägger mig: smsar jag & kollar på tv
Just nu tänker jag på: att jag är kissenödig & att jag mår illa
Bebisar är: underbara ! JAG VILL HA EN SÅDAN..
Idag har jag: varit på minnesstund för dianas mamma & suttit hemma typ.
Ikväll ska jag: ut till ozzy!
I morgon kommer jag: jobba & sova typ.
Jag vill verkligen: shoppa sönder mig ( ska döda hon som vann så hon får shoppa för 10 000 i älmhult ) fast hade hellre tagit de i typ gbg ;o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar