torsdag 2 juni 2011

im forever keeping my angel close

HAHA.
sitter och kollar på funnythings och håller på att
dö av skratt här!
Så ska dela med mig av några bara för att:

"En Svensk och en Norsk blev tillfångatagna av kannibaler på en ö.
Svensken frågade om ifall det var någonting som de kunde göra för att bli fria, istället för att bli uppätna.
Kannibalen svarade:
- Gå in i djungeln och hämta 100 frukter av samma sort!
Så de beger sig in i djungeln. Efter en timma kommer svensken tillbaka med 100 vindruvor.
Då säger kannibalen:
-Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppat in dessa vindruvor i röven på dig så är du en fri man, annars äter vi upp dig!
Så sätter kannibalen igång 1, 2, 2......47, 49....96, 97, 98, 99
Då brister Svensken ut i skratt.
Kannibalen frågar förvånad:
- Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?
Då svarar svensken:
- Norskjävelen kommer med 100 kokosnötter..."



"Det var en gång en svensk, tysk och en kines. De skulle gå in på en pubb, men vakten sa att dom var tvungna att ha 100 cm lång snopp tillsmmans för att komma in.
Först mätte dom svenskens snopp som hade 60 cm, sen tysken som hade 39 cm å sist kinesen och han hade 1 cm!
När dom satt inne på pubben å drack öl sa svensken:
-Tur att jag hade 60 cm annars hade vi inte kommit in!!
Då sa tysken:
-Men det va ju också tur att jag hade 39 cm annars hade vi inte kommit in.
Då sa kinesen:
-Tur att jag hade stånd annars hade vi inte kommit in!"

HAHA! orkar inte lägga upp fler, men iallafall.
min mage dör nu.

puss.
p <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar