torsdag 9 juni 2011

Oj vad vi har fixat och donat till pontus student idag, jag hans mamma och hans mormor.
Vi har blåstballonger, vi har klätt en skottkärra med folie osv osv..
Så nu är nästan allting fixat inför min underbara pojkväns dag imorgon :D
Ska bli så kul att fira honom, trots att det kunde varit jag som tog studenten imorgon :(
Men om två år är det min tur och då jävlar!
Men imorgon ska jag glädjas åt alla andra som tar studenten :)
Ska en runda till Alexandra imorgon också innan jag åker hem till Pontus för att fira honom,
men blir bara en titt för att fira lite snabbt :) Åh, måste bara säga att Alexandra var så otroligt fin igår
på balen! Riktig pudding :) Kommer lite bilder om någon dag på balen, men jag har inte lagt in dom ännu.
Har precis duschat nu, och ska platta håret och så :) Sen blir det film, och imorgon är det tema dag i skolan.
Sen kolla på Pontus som sagt! Ser verkligen framemot imorgon, trots min riktigt jävla sjuka förkylning som
har satt sig i hela huvudet och gjort att jag tappat rösten! Perfekt till imorgon med.
Föroppningsvis vaknar jag imorgon och mår prima, men det lär väl inte hända tyvärr!
Nej, nu ska jag dra mig vidare för att fixa mig.

Puss.
Pontus <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar