lördag 13 februari 2010

don't worry, be happy

Tja.

Sitter hemma hos baby och kollar på street customs.
Fast han har varit så tråkig nu i typ 2 timmar, suttit och spelat
GTA .. Så nu ger jag igen och tänker skriva ett LÅÅÅÅNGT inlägg.
& Btw, dennis ville hälsa en sak till alla också ; REBECCA ÄR MIN, SÅ FÖRSVINN!
awe, sötis pojkis.

Nu blev jag fett sugen på cheese cruncherz!
ÅH, fyfan vad gott det var.
Dennis tycker jag är tråkig nu, och lite tjock :$ haha.
Men det får man vara när det är fredag och när det bara är 4 dagar kvar tills
man fyller 18 jävla år.
Fyfan vad kul jag ska ha det. Äre nu livet börjar? ÅHYES.

& Dennis hälsar en sak till; DU ÄR MITT LIVS KÄRLEK REBECCA JOSEFIN HEINTZE.
AWE, sötisare pojkisare <3
Fan vad jag har världens bästa pojkvän assooooooo..
Ellerhur?! Ja, tänkte väl det. Men hörru, han är min!
SÅ FUCK OFF.

Men ska jag vara serri?
Jag orkar inte skriva mer.

Over and out fuckers.
Jag älskar Dennis mest av allt, så ni vet det.
Och jag älskar dig Rebecca <3 / Dennis.

awe, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar