fredag 26 februari 2010

hero of war

Hallu igen.
Det var ett tag sedan, alldeles för längesedan.
Men tänkte passa på nu när jag sitter hemma hos Diana med
Emelie, Emelie & Ebba :) Så att dom kan läsa min blogg, som dom har tjatat om nu.
Senaste tiden har varit mycket händelserik!
I onsdags så var jag med Dennis, Hampus, Emil,
Niclas & André och helt plötsligt kommer Elin
och Emelie upp och drar med mig ner till källaren.
Såg ingenting för jag hade palle-sjal för ögonen!
Dom hade alltså gjort en överraskning för mig i källaren.
Dom hade lagat mat och gjort jätte mysigt :)
Thansk girls, ni är bäst.

Igår var jag & Dennis i Växjö.
Blev faktiskt inte så mycket köpt för att vara mig,
men det blev i alla fall 2 tröjor, ett par leggings,
mascara, kajal, 3 par trosor och 1 bh :)
Men blir nog mer på Lördag, för då ska jag dit med
mamma och pappa igen & då får jag min tv också!

Men iallafall, har iaf haft ett riktigt bra lov.
Både med flickorna & med Dennis!
& tack igen för middagen.
Jag älskar er !
Min värld rasar samman utan er.

HEJDÅ! NU SKA JAG FÅ MED MIG NÅGON UT SOM VILL RÖKA.
Pussssssss..

4 kommentarer: