måndag 1 mars 2010

det är vi mot världen

Ja, det var ju ett tag sedan nu igen.
Men iallafall, har som sagt haft ett bra lov!
Förutom igår, det var verkligen inte min dag.
Någon som har förstört min moped igen, precis innan jag ska typ sälja den!
Åh, man blir så jävla sur. Typ 4 gången nu? Fitta.
Nej, inte sura nu Rebecca!
Ligger och lyssnar på musik nu, Rise Against - Hero of war just nu,
& saknar dennis pga låten.
Ska strax kolla på någon film eller ngt, på min nya TV jag fick av papi :D

Men nu orkar jag inte skriva en massa random saker,
så jag lägger upp denna ist:

Jag har insett att min senaste kyss: var underbar.

Jag lyssnar på: ron pope - a drop in the ocean
Jag pratar: mycket
Jag tycker om: dennis
Jag avskyr när folk: ljuger och sen inte vågar står för det.
Min bästa vän är: diana & emelie
Min första vän hette: filip, simon, johanna.
Kärlek är: en kille vid namn dennis.
När jag borstar tänderna: smakar det bajs i munnen
När jag lagar mat: blir det alltid rökigt i köket
Jag tänder på: när dennis är sur :D
Det sexigaste yrket är: snickare ! ;)
Det är charmigt när: vet inte?
Jag är rädd för: spöken, mörker, att bli ensam, fötter, spindlar & blod.
Den värsta känslan är: när dennis måste åka hem .. & när jag inser att farmor aldrig kommer komma tillbaka.
Den bästa känslan är: när dennis är här!
Jag är bäst på: att lösa andras problem men inte mina egna.
Jag är sämst på: att inse att jag själv har gjort fel
Om jag va ett djur skulle jag vara: fågel eller en hund ;D
Om jag va en insekt skulle jag vara: mygga ?
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: men hallåå, vet inte
Jag kommer alltid att vara: dennis flickvän & någon man kan prata med allt om
Det finaste som finns är: dennis, min familj & mina vänner!
I somras var jag: uttråkad & ledsen typ.. men glad att jag träffade mina flickor (:
Sist jag grät var: igår.
Jag kan: lova saker & hålla det
Jag kan inte: låta folk som är ledsna sitta och vara det, vem det än är .. så måste jag lägga mig i det. ( hatar när folk gråter )
När jag vill tänka går det: oftast inte bra
Min mobiltelefon är: svart & en livs viktigt pryl i mitt liv
När jag vaknar på morgonen: är jag oftast på bra humör
Innan jag går och lägger mig: kollar jag igenom min mobil
Just nu tänker jag på: dennis & skolan imorgon
Bebisar är: riktigt söta
Idag har jag: varit med dennis & varit på ikea :)
Ikväll ska jag: kolla på film
I morgon kommer jag: mysa hemma hos dennis
Jag vill verkligen: ha dennis, diana eller emelie här!

Måste bara säga en sak till:
Jag blir riktigt trött på folk som tror att dom äger hela världen,
låter andra göra en massa för en & låna saker av dom..
Och sedan skiter i att göra något tillbaka som gengäld.
Sättet vissa människor behandlar folk på.
Usch!
Finns nog några som kommer läsa detta och känna sig träffade.
Bra isåfall!

Over and out.

3 kommentarer:

  1. fan vad jag stör mig på dom som försökte sno mopeden. haru lämnat in den till giro än förresten? annars kan jag be johan köra och hämta den när han ändå ska dit någon morgon. <3

    SvaraRadera
  2. ja, det gör jag också! (:
    nej, vi har fixat det.
    <3

    SvaraRadera
  3. du måste bäretta vad du menar med det sista ? fattar inte (:
    <3

    SvaraRadera