tisdag 23 mars 2010

im not a soldier

Har haft en superhelg hemma hos mitt lilla hjärta i Broby. Film, mys & så ! Underbart. Ska man inte träffas på en vecka nu så är det ett måste! Idag har förövrigt inte varit någon bra dag, utan rent ut sagt helt jävla fittig. Är fortfarande så jävla besviken på mig själv efter helgen & så jävla trött på allt just nu! / Emo.
Men helgen blir förhoppningsvis superbra, speakeasy blir det nog & så. Veckan ska spenderas i skolan , tillsammans med danskar. Usch! Jag vill verkligen inte. Hade nog varit kul om man inte är som jag & har fobi för att sova med folk jag inte känner.
Hade hellre sovit i min säng, och haft min kära pojkvän här :)
Men nu ska jag sova typ. Godnatt!
Puss.

Du ska bara veta hur besviken jag är på mig själv och vad jag har gjort och sagt. Det är inget jag är stolt över, önskar bara att du kunde förstå det.. D.

Tidsfördriv som fan.
ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 22
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? tre
Vad tycker du om kärlek? underbart när det är på riktigt
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? douglas, emmi & nic
Har du svårt för att bli kär? mja, riktigt kär har jag svårt att bli.. men har lätt för att börja tycka om folk
När kysste/hånglade du med någon sist? ehum, imorse/inatt
Ångrar du det? absolut inte
Är du singel? nej :)
När fick du senast en komplimang? 1 timme sedan kanske :)
Har du hånglat med någon av samma kön? yes.


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: nej, det tror jag inte :)
Hånglat med fler än 50 pers: åh, det vet jag inte. men 50? nej, det tror jag inte.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? japp!
Gjort något riktigt dumt? för många gånger,
Gjort något du verkligen ångrar? yes, senast förra veckan
Varit nykter på nyårsafton? ja :)
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? tror alla har gjort det ngn gång :)
Blivit polisanmäld? ehum, nej?
Fått din mamma att gråta? ja, tyvärr
Slagit ner någon? haha, slagit ner & slagit ner.
Skämts över dina föräldrar? ja, det har jag väl :)
Skämts över dig själv? ja, det har jag gjort.. för vissa fel jag gjort. men annars brukar jag inte skämmas
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? Nej :) Det skulle vara nässpray isåfall!
Dricker du? ibland.
Vilka kläder sover du i? trosor & linne
Vad hatar du verkligen? lögner & falskhet
Varit kär? ja & jag är det just nu :)
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja
Är du ensam nu? ja, saknar min douglas :(
Vill du gifta dig? ja, ngn gång
Vill du ha barn? japp! :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? douglas
Såg dig gråta? jesper
Fick dig att gråta? jespers pappa ;o
Du delade en cigg med? elin
Du gick på bio med? dennis, hampus typ :)
Skällde på dig? ehum, pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

gråtit? nej
Kramat någon? ja!
Pussat någon? ja!
Köpt någonting? yes. cigg & buss biljett :)
Sjungit? yes :D
Saknat någon? ja!

2 kommentarer: