söndag 14 mars 2010

like a bridge over troubled water

Ja, kanske ska börja med att berätta om igår.
Min och Sebbes resa till Rödeby.. Finns kanske inte så mycket
att säga mer än att en lastbil hade kört in i en ledning så vi fick åka buss typ hela vägen till Karlskrona & jag kan ju säga att jag var inte glad.
Men iaf,
Dille & jag stack hem till hans kompis Emelie & festade lite ; )
Sen stack vi hem och kollade typ på film och så.
Sen somnade vi ! Så finns inte så mycket att säga mer att kvällen hos Emelie var sjukt trevlig & så. & jag är äckligt grym på wii.

Iallafall, när vi vaknade i morse jag & Dille så typ åt vi frukost och sen kom Jocke och hälsade på en stund innan min kära pojkvän & Tobbe kom och hämtade mig ( söta killar som kör så långt för min skull )
Men iallafall, sen när vi kom till Broby så åt vi tacos och sen stack vi hem till Stoffe med Andy & Alexandra!
Sen körde jag & Dogge och hämtade Gustav i Knislinge och körde hem han till Glimåkra.
Resten av kvällen har spenderats med godis nere på Andys rum ; )
Men nu ska jag vara social med baby, så jag ska sluta skriva nu.

Douglas Bertilsson, jag är så otroligt glad att du finns & för att du är min. <3

PUSS PÅ ER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar