torsdag 18 mars 2010

they call me heartbreaker

Sitter hemma hos Jesper.
Diana, Elin & Anton är också här! :) Sitter och väntar
på att Dogge ska komma nu, för vi ska åka med honom till äckel-älmhult.
& jag är så jävla sur just nu, och riktigt ledsen. Men det ska vi inte snacka om nu ! (:
I helgen ska jag umgås med min finaste Douglas Bertilsson tror jag, suuuper.
Måste bara säga att Anton är dum i hela huvudet & han har någon sorts hjärnskada ! ;p

Förövrigt så känns allt så jävla bra just nu ( om man bortser från vad jag fick reda på innan )
Men det är så jävla bra allting, trots att det finns en viss person man saknar och som man saknar
att prata med. Men sånt ska man inte hänga upp sig på, det är bara att leva vidare typ :D

Jag måste även säga att jag har världens finaste pojkvän, och jag tycker om honom mest! PUSS PÅ HONOM.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar