onsdag 24 mars 2010

happy like never before

Sitter i skolan nu med Djenneta & Emil och kollar på andra avenyn. Fast jag jobbar lite också, och sitter självklart på FB.
Men tänkte att jag har tid att skriva lite här också! Ska strax gå och leta upp Jimmi eller Martin, för jag börjar bli rastlös.
Har pratat i telefon med Douglas en stund också, så otroligt trevligt att prata med honom en stund :) Fast hade varit bättre om han var här & myst med mig. Åh, jag vill hem och sova i min egen säng.
Jag klarar inte att gå upp klockan halv 7 varje morgon, och imorgon ska vi åka till växjö på Dag X också! :)
I helgen blire att umgås med hjärtat & sen kanske det blir speakeasy också med Alexandra & Hanna bland annat.

Nej, nu ska jag leta upp mina homies.
PUSS !

Douglas <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar