onsdag 31 mars 2010

even the best falls down sometimes

Jag kan börja med att säga: VILKEN JÄVLA FITT VECKA DETTA HAR VARIT & ÄNNU HAR INTE HELA VECKAN GÅTT.
Jag vill bara ha lov just nu, men som tur är är det bara 1 dag kvar i skolan, sen ska jag njuta av mitt lov som aldrig förr!
Denna veckan har verkligen inte varit bra alls, det är sådana här dagar man bara vill lägga sig ner och dö, haha.
Nej, nu ska vi inte vara sådana. "Se det positivt" som mamma brukar säga, så jag får väl göra det.
Ska strax köra till skolan nu, för jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde imorse ( tur det, trodde jag skulle dö innan )
Hade så sjukt ont i magen, och jag mådde så sjukt jävla illa. Blöh! Och skolan gör inte saken bättre heller (: Men nu ska jag dit iaf,
och ha musik ( kulkul ).

Kanske ska berätta lite om helgen också. Jag åkte till Douglas på kvällen med pappa, dogge stod och vaxade sin bil när jag kom (: Så fick stå
där en stund medans han höll på. Sen körde vi ner till pizzerian och hälsade på Tobbe, och när dom var klara fick Dogge, Tobbe & Stoffe för sig att
vi skulle köra runt med Stoffes bil, vilket vi gjorde också! Så det blev en liten tur till stan bla. Trevligt !
I lördags vaknade vi väl typ runt 11-12, gick ner och åt och så. Sen stack Dogge ner för att träna & lite sånt så jag satt på datorn och packade min väska.
När dogge kom hem sen körde vi bort till Tobbe för att hämta honom innan vi skulle vidare till osby och hämta cato.
Väl i älmhult skulle dom äta pizza, så jag gick upp och sminkade mig & fixade lite. Sen bar det av till Hanna & Julia för förfest där även Alexandra & Ica var!
Vid halv 11-11 åkte vi till Speak Easy. Det var helt tomt när vi kom, men efter någon timme började det strömma in mer och mer! Fanni, Emmie, Cassan, Emelie & Emma kom också, äckligt kul. Kul att träffa tjejorna igen (:
Kvällen blev tillslut bra iaf, och indierna var ju det bästa på hela kvällen.. HAHA! Klockan halv 2 när folket började dra sig hemåt kom som vanligt Tobbe & Dogge på en dum idé och det var att vi skulle efterfesta i Glimåkra. Så då ringde Alexandra Adrian så han kom och hämtade oss. Sen körde vi upp till klöxhult för att hämta dogges bil som Adrian skulle köra hem medan Micke skulle köra Adrians bil. Trevlig resa alltså!
När vi kom till Glimåkra kom vi hem till någon som jag inte hade någon aning om vem det var, så det kändes ju lite skumt kan man ju säga. Men min älskade Alexandra var ju där & räddade mig såklart (:
Sen åkte jag, Andy, Dogge & Alexandra till lilla Uddarp för att sova.
På söndagen hände inte allt för mycket mer än att Dogge skjutsade hem mig & alexandra till älmhult. Så tack alla för en helt sjukt galen helg! Speciellt Dogge & Alexandra. Och tack som fan Hanna & Julia för förfesten, <3

NU SKA JAG DRA.
Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar