söndag 7 februari 2010

you make me feel so alive

Sitter i sängen nu,
ska strax ner & röka men tänkte skriva lite snabbt
här först :)
Helgen har varit helt okej.
I fredags gick jag & Dennis ut och mötte André, Simon & Damian vid stationen.
Sen drog vi hem till Robin senare, kollade på film! (:
Igår stack jag, Dennis, André, Niclas & Hampus hem till Ebba.
Ebba, Emelie, Diana & Louise var där, för dom skulle till balders.
Satt där en stund, sedan gick vi till Konsum en runda (:
Sen gick jag hem, åt tacos & så. André & Thomas var här också,
kollade lite på tv och så.
Idag har jag har inte gjort så speciellt mycket! Har varit hos Ebba en runda,
och sen har jag typ varit med Diana, Robin & Hilma på Maxi :D
Nej, nu ska jag röka.. Sen ska jag ringa Dennis!
Imorgon är Dennis min, och jag längtar mer än någonsin.

PUSS. Tja!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar