måndag 28 mars 2011

life is hard

Tjabba tjena hallå!
Gårdagen var mycket händelserik med lite småbråk, lite dricka osv hemma hos Linus.
Men slutade som en bra dag iallafall!
Vaknade vid 11 för Linus skulle hämta Elvira hos Anna, så jag åkte med Linus och Frallan in till Älmhult
för att hämta min laddare och pengar av min kära mor (<3)
Blev en runda till Derés också för att köpa frukost, och en snabbis på Maxi!
Sen åt vi, kollade lite på tv osv. Sen tvättade vi Pontus och Linus bilar, och lekte lite med Elvis ute..
(Underbar unge förövrigt)
Sen blev det lite pizza, kina mat och bara mys framför tvn innan vi körde tillbaka till Osby.
Väl hemma har vi inte gjort mer än att varit så duktiga att vi har gått en bra bit för att bli fina till beachen-11
såklart! Nu jävlar ska vi bli av med hullet och några kilo :D
Diana & Jossan var nyss här med.. Idioterna körde moped från Älmhult och hit i regn och minusgrader!
Men tack för rökpausen girls, you are wonderful! <3

Nej, nu ska jag lägga mig med laptopen i sängen bredvid min fina man.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar