onsdag 23 mars 2011

you are the one

Big fucking brother? Vad har hänt med programmet?
Var är Adam Alsing? Var är det roliga? Var är sexet?
Var är skandalerna? Var är dom snygga människorna?
Alltså: Big brother 2011, vilken flopp!
Har kollat några gånger, och jag tycker knappt det är bra alls, knappt en knutta.
Har kollat på Big brother sedan 2001 och varje år tills adam alsing har varit bättre än detta året!
Adam gjorde såklart mycket, men herregud.. det händer fan ingenting i huset?
Förstår inte folk som köpt live iallafall, för det finns ju inget att kolla på!
Nej, usch.. inte alls kul detta året tycker jag. Hade hoppats på något mycket bättre,
för det är ju trots allt 2011.
Nej, nu ska jag inte sitta och prata mer om BB.
Idag? Ja, idag har jag sovit, spraymålat en ram svart och nu gör jag ingenting förutom att vänta på
att baby ska komma hem från APU:n.
Nu ska jag fördriva tiden med en film!
Puss.
P <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar