onsdag 30 mars 2011

you make my world go around.

Jag är hungrig.
Ja, det är precis vad jag är.. HUNGRIG!
Sitter hemma hos baby nu och väntar på att han ska komma hem så vi kan köra till Älmhult
för vi ska ha lite kalas hemma för lille Gustav innan dom åker hem igen :)
Ska äta kinamat, och dom thaimat från det nya saikok! Riktigt fint har det blivit där inne nu när dom
öppnat på nytt :) Synd att man inte gillar thaimat, annars hade jag satt mig där en dag och ätit :)
Nej, vet inte riktigt vad jag ska göra den timmen som är kvar innan baby kommer hem! Har typ ingen film alls att
kolla på, så jag vet inte vad jag ska göra.
Åh, segt att bara sitta här och glo! Är så jävla sugen på att shoppa också, nya sommar kläder bara och en stor mysig
tröja! :)
Kollade mina fonder och hade några hundra kvar, men det är konstigt för jag kan inte överföra dom till mitt konto.. Så dom får väl ligga där och skräpa för jag fattar ingenting! Får väl gå ner på SEB och fråga hur man ska göra med det och om man inte kan få ut dom eller om man får vänta tills kursen blir högre igen! Äh, jag som behövde dom pengarna nu ju!
Satt och kollade på BB innan, och det enda som var roligt var ju när dom roastade varandra.. Men får hoppas det blir lite mer fart och fläkt nu när Madde har kommit in i huset, då jag dock önskat att det var Minela som hade kommit in!
Jag menar.. vem bryr sig om att hon har en blogg och tjänar pengar? Hon är väl värd en plats ändå?
Herregud. Dom hade ju fått 100 gånger roligare i huset med henne.
Nej, om man kanske skulle ladda ner SAW och kolla på en sådan! Har inte sett den första på år och dar! Ja,
så får det fan bli.
P. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar