lördag 26 januari 2013

i know i will make it through

Jag har bestämt mig.
Nu ska jag bli en bättre människa, en bättre vän, en bättre dotter och framför allt en mycket bättre flickvän.
Jag har fallit, långt ner. Jag har inte kunnat ta mig upp.
Har fastnat där nere någonstans & inte orkat igen.
Den spontana Becca har försvunnit, den roliga sidan också.
Någonstans där så försvann jag, men nu ska jag ta mig upp igen och jag ska stanna där!
Den sista tiden har jag knappt kunnat förstå mig själv.
Sedan jag gick i 9an har jag haft världens självförtroende, och aldrig tagit åt mig av vad andra sagt.
De senaste året är de det enda jag gjort & mitt självförtroende är i botten..
Jag kan inte förklara vad som hänt, bara att det har hänt.

Jag har väl kanske blivit kär och sårbar.
Men från och med nu ska jag vara kär, förälskad, lycklig & stark..
Det kommer vara svårt, men jag ska fan klara det.

Är trött på att vara tråkig, och att ingen riktigt faktiskt vet vem jag är längre.
Jag ska jobba så hårt jag kan för att fixa detta, framför allt för kärlekens skull..
Jag har världens finaste pojkvän, en pojkvän som när det väl gäller faktiskt finns där.
En pojkvän som jag önskar fanns vid min sida hela tiden, och som jag bara kunde skratta och ha kul tillsammans med.
Men jag har inte kunnat vara rolig, och ha kul med sista tiden.
Jag har stängt in mig i ett mörker, och inte låtit något komma mig för nära.
Nu är det ändringar som gäller.
I helgen börjar jag, med både utsidan och insidan.

Lägger mig i sängen, och funderar på detta.
Men jag ska klara det.
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar