lördag 19 januari 2013

Sömnlösa nätter

Jag hatar verkligen att sova ensam.
Det är svårt när man är van vid att sova bredvid någon varje natt, och sedan inte få göra det.
Ja, det handlar om 2 veckor. Men det är jobbigt ändå.
Känner på mig att det kommer bli några sömnlösa nätter faktiskt.. Innan jag har vant mig.

Ska bli så otroligt skönt när Pontus kommer hem igen.
Läntar redan efter honom!

Två veckor efter att Pontus kommit hem så fyller jag 21 år.
Börjar bli gammal nu.

Har för övrigt bara rökt 2 cigg idag (duktig tjej)
och jag ska verkligen sluta röka nu. Jag vill, och jag måste.
Har varken pengar eller lust att röka mer.
Märker det på min högra lunga som inte har fungerat som den ska sen jag var lungsjuk.
MÅSTE.SLUTA.RÖKA!

Sitter och skriver lite med Pontus just nu, som sitter på tåget och har 4 timmar kvar innan han är framme i Boden.
Själv ligger jag i sängen med världens finaste hund och kramas.
Jag hämtade honom inne hos mamma & pappa, trots att han hatar mitt rum så har jag bestämt att han är min inatt!

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Ska kolla på Efterlyst nu, sen får vi se. Förhoppningsvis somnar jag en stund.
Imorgon ska jag till finaste Emelie & fixa nya naglar, snacka skit & bara ses en stund! Mysigt.

Hur som helst. Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar