fredag 29 oktober 2010

Åh, vilken super dag jag har haft idag!
Skolan var faktiskt helt okej, lekte lekar pga att det var tyskar på besök.
Och andra lektionen satt vi bara vid datorn.. Helt okej, faktiskt.
Sen drog jag hem, sov lite och så.. Sen väckte mamma mig och frågade om jag skulle åka med henne
så hon kunde släppa av mig hos Pontus. Så det gjorde hon! Låg och myste, kollade på tv, åt, pratade & hade det allmänt jävla underbart.
Köpte cigg när jag kom till Älmhult, sen skjutsade mamma mig bort till Diana. Så umgicks med henne några timmar!
Spelade Sims, pratade i Skype med Jossan & lite så.

Imorgon är det skola, men jag börjar inte förän typ lunch. Har bara idrott & musik, så det är en helt okej dag.
Älskar mina torsdagar & fredagar, haha.
På kvällen kanske jag & Pontus ska umgås med Jossan och Jake.. Men vi får se hur det blir :) Annars blir det bara en mysfredag med Pontus. Vilket låter rätt lockande det också!
ÅÅH, nu blev jag sugen på Baja Päron igen. Jag hatar det.. Varför äger jag ingen flaska just nu? Då hade jag varit full imorgon i skolan. Härligt!

Förövrigt läste vi några sidor ur en bok idag, om hur man ska göra sig själv lycklig osv.
Så stod det "Alla kan välja att vara lyckliga"
Vilket jag inte riktigt kan hålla med om. Barnen i afrika? Visst, dom kan vara lyckliga och jag tror dom hade valt det. Men välja lyckan dom vill ha, det kan dom ju inte riktigt göra.
Samma sak om man förlorar någon? Vill man verkligen vara lycklig då?
Det stod att man väljer helt själv om man ska vara lycklig eller inte..
Det kan jag inte riktigt heller hålla med om. För som sagt , man väljer väl ändå inte vad som händer i ens liv.
Lever man ett liv med bara massa dåliga saker, då kan man ju inte välja att vara lycklig.. Right?
Äh, jag vet inte. Tyckte bara det lät så satans dumt!
Men måste säga en sak; JAG ÄR LYCKLIG.
& vet ni varför ? Jo.. För jag har världens bästa mamma, världens bästa vänner, världens bästa släkt & världens bästa pooojkvän! Underbart är det.

Nu har jag inte tid att skriva mera för nu ska jag ta en cigg med Jojje!
Puss.
P <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar