fredag 29 oktober 2010

i need somebody who can make me feel alright

Jag är så satans hungrig just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Sugen på Baja Päron är jag det också! Vilket inte alls är lika kul.
Planerna för ikväll med Pontus, Jossan & Jake vet jag inte hur det blir med dom.
Annars blir det kanske bara en myskväll med Pontus & massa godis!? Om nom nom.
Kom förövrigt precis hem från skolan, hade musik.. vi ska spela "Gotta be somebody",
och jag ska spela gitarr.. går väl sådär :) Men det får väl gå.
Till fredagen efter lovet ska jag ha kommit på en rock låt som jag ska sjunga på lucian osv..

Kommer verkligen inte på någon, så ni får gärna ge förslag :) Gärna en lite rockigare låt typ,
som passar min röst osv.

Åh.. Nu måste jag fan äta innan jag dör.
Sen ska jag vara snäll mot min mor och gå ut med Ludde också!

& jag saknar elin, jojjo & carro med, till och med västerås














Pontus Alexander Karlsson, jag tycker om dig så innerligt mycket. Du har faktiskt ingen aning! Känslan jag har i magen när vi ses, när vi håller om varandra & när jag bara hör din röst.. den är obeskrivlig! Du är underbar, och jag önskar att jag fick vara med dig hela tiden, världens finaste pojkvän! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar