fredag 29 oktober 2010

i need you now

Åtta fakta:
. Hemstad/ort: Älmhult
. Hårfärg: Svart, såklart.
. Längd: 166-167 typ.
. Ögonfärg: Bruna, med lite grönt i.
. Skostorlek: 38-39.
. Humör: Trött, men ändå pigg?
. Vänster eller högerhänt: Höger såklart! Vem vill vara vänsterhänt egentligen ;) ?
Tio saker om ditt liv:
. Har du nånsin varit kär? - Japp.. Men aldrig så kär som jag är nu.
. Tror du på kärlek? - Ja.
. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - I have.. för mycket.
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Krossat vet jag inte, men ja.. kan man väl säga.
. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Yepp.
. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Ja, det har jag :)
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja.
. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja, lite. Men inget jag ångrar att jag gjort iaf :)
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Creepy nog, ja.
. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja. P <3>
Tio saker:
Det där eller det här
. Kärlek eller pengar? - Kärlek.
. Vin eller öl? - Självklart vin!
. Dag eller natt? - Natt.
. One night stand eller förhållande? - Förhållande.
. Tv eller internet? - Internet! Eftersom att nu för tiden finns det ju play ;)
. Pepsi eller cola? - Pepsi.
. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Båda!
. Färgfoto eller svartvita? - Färg, mycket färg.
. Telefonkontakt eller face to face? - Face2face.
. Bilddagboken eller myspace? - Myspace
Tio "Har du någonsin"
. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Ja!
. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - HAHA.. Japp tyvärr (Lamt, jag vet)
. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Mycket.
. Har du hoppat bungy jump? - Ja, i stockholm.. men bara en sådan liten. Vill dock göra det på riktigt! 20 års present <3>
. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja.
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Fyfan, aldrig.
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Japp.
. Har du nånsin gått på bio ensam? - Bara när jag jobbat, annars nej.
. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja.. X antar gånger.
Tio Känslor
. Saknar du någon just nu? - Pontus, Nic, Farmor, Emmi, typ.
. Är du glad? - Im happy!
. Är du fundersam? - Inte.
. Är du uttråkad? - Nejdå :)
. Är du tysk? - Ja, das bin ich!
. Är du italienare? - Nej?
. Är du finsk? - Hade varit kul att vara, men tyvärr inte.
. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Dom har aldrig varit gifta & kommer aldrig gifta sig.
. Gillar du någon just nu? - Sjukt mycket :)
Om dig:
. Hur mycket är klockan just nu? - 01.07
. Namn? - Rebecca
. Vart bor du? - Älmhult tyvärr! Men förhoppningsvis i Killeberg eller Osby inom en snar framtid.
. Hur många barn vill du ha? 2-3!
. Vill du gifta dig? - offensichtlich!
. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär.
. Har du ätit sushi? - Nej, fyfan.
. Favoritglass? - Ben & Jerrys, vad annars?!
. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 1..
. Humör? - På topp, känner dock lite saknad efter personerna ovan. Plus att jag behöver prata med Felix.
Fyra Grejer
. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja.
. Har du en hund? - Ja, min lilla Ludde.
. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon.. Dock rätt skönt att sova ensam också, men nej.. med någon.
. Tror du på spöken? - Ja.
Skulle:
. Skulle du vilja vara längre? - Ja! 10 cm till typ.
. Skulle du vilja kyssas nu? - Ja. Skicka hit Pontus till mig.
. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Om jag får dricka BARA Baja Päron?
Kan:
. Kan du röra på öronen? - Lite.
. Kan du slicka dig på näsan? - Som jag har försökt, men aldrig lyckats.
. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja, klart jag kan. Brukar roa mig med att se runt stolpar.
. Kan dina föräldrar lita på dig? - Till viss del. Beror på vad det handlar om. Handlar det om mig själv, så nej.
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej.. aldrig.
. Kan du va på en fest utan att dricka?- Ja, utan tvekan.
. Kan dina vänner lita på dig? - Ja, till 100!
. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Kan inte, vill inte.
. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Jadå.
Har:
. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Skulle ljuga om jag sa nej.
. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja.
. Har du syskon? - Nej, inga riktiga. Men har 3 stycken som känns precis som syskon.
. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja.
. Har du varit full den här månaden? - Ehum, ja! Haha.
. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Bara liiiiiite.
. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej.
. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja!
. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Ja.
. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej.
. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej :)
Vem:
. Vem älskar du? - Diana, Emeli, Sofia, Elin, Jossan.
. Vem vill du bli full med? - Diana, Emeli, Sofia, Jossan, Elin, Dennis, Niclas, André, Hampus, Johannes & Emil, såklart.
. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Artisten är nog michael jackson & Ozzy, grupp är nog just nu Whitesnake.
. Vem pratade du senast i telefon med? - Jojje.
. Vem är snällast i världen? - Mamma eller Felix.
. Vem vill du prata med? - Pontus, och Felix!
. Vem sov du senast med? - PONTUS! <3>
. Vem vet allt om dig? - Felix, Diana & Jesper.. I think.
. Vem hatar du mest? - Det vill jag inte skriva här.
. Vem kramade du senast? - Jojje.
. Vem kan berätta allt för dig? - Inte vet jag. Förhoppningsvis mina vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar