torsdag 28 oktober 2010

twinkle, twinkle.. little star

Kom till Osby vid kvart över 8,
eftersom det äckliga tåget var försenat som vanligt.
Helt sjukt hur tåg kan vara så regelbundet försenade hela jävla tiden?
Hur svårt är det att hålla tiden egentligen? Bara undrar. Sätt inte tiden klockan 19.53
om ni inte kan hålla den, utan sätt den då på 5 i ist.. så slipper ju folk förvänta sig att den kommer 53.
ÅH, jag blir arg! Älskar dock sj för att man åker gratis varje gång, eftersom dom nästan aldrig kollar biljetterna!
Superduper bra faktiskt.
Kom iaf upp till Frallan sen där Emmy, Pontus & Linus var också! Linus, Frallan & Pontus satt och spelade, medans jag och Emmy kollade på Arga snickaren.
Sen drog vi hem. Åt billy's, myste & bara pratade! Så jävla underbart.. fin pojkvän jag har.
Sen var jag tvungen att åka hem, för den lilla fisen ska jobba imorgon.. Inte lika kul kanske.
Ligger och kollar på "Kungarna av Tylösand" just nu, men ska strax upp och sova! Är så sjukt trött faktiskt.
Till och med Pontus kallade mig övertrött idag, så nog bäst att jag går och lägger mig strax.
En cigg & sen blir det sängen för min del.
Nattinatti!

Ge mig Pontus & lov, NU.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar