tisdag 26 oktober 2010

kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill

Känner att jag är lite extra kärleksfull idag, så tänker faktiskt skriva ett inlägg.. bara till dig, min Pontus.
Tänkte bara säga först att jag ska försöka skriva mycket, men det är svårt när inte orden räcker till!
För du är så otrolig bra, du är så jävla fin.. Vet du det? Du har ingen aning om vad du har gjort för mig.
Du har hjälpt mig, hjälpt mig igenom allt det svåra och jobbiga! Och du ska veta en sak; det betyder otroligt mycket för mig älskling. Jag vet faktiskt inte hur jag hade klarat ut allt utan att du funnits där för att lyssna och för att hjälpa mig. Dina ord fick mig att må bra, ditt glada humör höll mitt humör uppe! Tack igen, finaste.
Vill du veta en sak till? Trots att jag kan vara en sådan jävla bitterfitta ibland, trots att jag kan vara negativ ofta så ska du veta hur jag uppskattar dig och hur du är. Jag kan vara sur och tvär ibland och verka totalt humor befriad.. Men du vet också att det är jag inte. Mitt liv är jobbigt ibland, och ibland tar jag ut det över dig trots att det inte är ditt fel alls. Förlåt för det baby, förlåt!
Du anar verkligen inte hur mycket jag tycker om dig, och absolut inte hur bra jag trivs tillsammans med dig. Det känns som vi har varit tillsammans hur länge som helst, för allt känns så bra. Åh, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. För den känslan jag har i magen när jag är med dig, den går bara inte att beskriva.
Du vet hur det känns när man är lite sådär nervös, när man inte riktigt vet vad man ska göra.. typ som när man fick presenter när man var liten.. Den känslan har jag inom mig, och allt är tack vare dig. Nervositet, kärlek, fjärilar.. kind off.
Du är underbar, du är fin, du är så satans snäll! Jag älskar att bara ligga i sängen och mysa med dig.. När man ligger en bit ifrån dig och när du helt plötsligt bara tar tag runt mig och drar mig närmre. Jag älskar det! Dina kyssnar, dina kramar.. bara det får mitt liv att bli så mycket bättre.
Du tycker kanske jag är konstig som skriver detta, men vem fan bryr sig? Man ska väl säga sanningen? Så nu gör jag det.. Vill bara att du ska veta hur mycket jag egentligen tycker om dig. Älskling, jag bryr mig inte om vad andra tycker och tänker om oss. För det är du & jag, och det är så jag vill att det ska vara.. Stanna hos mig älskling, för jag tänker stanna hos dig tills du ber mig att inte göra det ( vilket jag hoppas aldrig händer ). Det ska till mycket för att jag ska tycka illa om dig, eller för att jag ska tröttna på oss!
Jag hoppas du förstår iaf lite hur mycket jag tycker om dig nu.. hur mycket jag vill vara med dig. Det är iallafall en stark känsla av kärlek jag har för dig, en underbar känsla.
Jag tycker om dig, världens finaste Pontus Alexander Karlsson! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar