tisdag 26 oktober 2010

jag ska sjunga dig ett löfte, och jag vet att du förstår mig.

Sitter och lyssnar på "handens fem fingrar" just nu,
och det är inte förän nu som jag inser hur fin den låten faktiskt är.
Speciellt efter att ha haft Pontus här ikväll :) Om nom nom.. Haha.

Dock var det ett tag sedan jag skrev känner jag nu.
Anledningen till det är att mitt lev var nere i någon sorts svacka ett tag..
Det blev mycket där ett tag, men nu är jag back on track igen :) Och det känns
bättre än någonsin måste jag säga.
Mycket tack vare Pontus Alexander Karlsson, min kära pojkvän!
Ja, eftersom jag inte skrivit på ett tag så har det hänt lite.. Ja, jag har faktiskt blivit
kär på nytt. Och för en gångs skull är jag verkligen lycklig!
& nu ska fan inget få gå fel.. inget.
Pontus, jag är kär i dig.. min mage fylls av fjärilar när jag ser dig, och hela jag bara njuter av att vara i din närhet. Jag vill vara med dig, på riktigt.. Jag vill bygga upp något med dig, bara med dig. Okej?
Stanna hos mig älskling! För du är förbannat jävla bra.
&
Förövrigt har jag världens bästa vänner,
Diana, Emeli, Elin, Sofia, Ebba, Felix, Linus.. Tack!


http://www.youtube.com/watch?v=FFaW79rapCE

Lyssna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar