söndag 7 november 2010

helt nära dig..

Hade en super bra kväll igår.
Först blev det förfest hos Jossan med
Diana, Emelie, Sofia, Niclas, Dennis, Sara, Ebba.
Sen vidare till Wärkstan, där babe var också!
Wunderbar, verkligen.
Hade en helt underbar kväll verkligen, super duper!

Sitter och väntar framför tvn nu på att Linus, Pontus & Frallan ska bli klara
hemma hos Elin nu. Så att jag kan få komma hem till honom och bara mysa
hela natten! :) Längtar sönder typ.

Jag vet att jag skriver förbannat mycket om Pontus hela tiden,
men vet ni? Jag tycker om det. Jag tycker om att skriva om honom/till honom,
just bara för att jag verkligen tycker om honom.
Bryr mig inte om ni tycker att jag är jobbig osv..
För jag har den bästa pojkvännen, det är bara så det är! Tycker synd om alla andra,
som inte har någon som honom. För han är så satans förbannat underbar,
och ja.. han är min!
It makes me happy.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar