onsdag 17 november 2010

you make me whole again

Kollade på filmen "Tusen gånger starkare" med Diana idag. Filmen var dock inte alls som jag trodde att den skulle vara, och den slutade otroligt dåligt.
Filmen hade ett bra budskap, verkligen. Och tror det är många som känner igen sig..
Dock tycker jag att dom överdrivit lite faktiskt, det är så i många klasser. Men inte så överdrivet som dom gjort det tycker jag dock inte. Alla klasser har någon som är tuff, nörd, blyg, kaxig, snäll, omtänksam osv osv.. Och så är det för att vissa människor inte vågar ta den plats dom borde. Lite synd faktiskt.. Men och andra sidan, så är det dom själva som väljer att hålla sig tillbaka. Alla har rätt att säga vad dom tycker och tänker, gör man inte det.. Så hamnar man ju i den sitsen som många gör..
Varför i helvete sitter jag & skriver om detta? Äh.. Nu struntar jag i det.
Vill man inte vara mobbad, blyg osv.. Va inte det. Sträck på ryggen och säg vad du tycker och tänker.. EASY.. Problem solved.
Ahki? Bra.

Nu ska jag fan lägga mig för min huvudvärk dödar mig snart. Och jag mår jätte illa! FYFAN.
Jobba imorgon? Ja, kanske. Annars blir det bara sängen, och lite sällskap av baby när han gjort stadskörningen.
Lycka till hun!

Diana, Pontus, Emeli, Jossan & Elin, tack för allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar