tisdag 16 november 2010

you'r daddy is rich, and your mum is good lookin.

Har haft ett par in åt helvetes jävla bra dagar hos Pontus.
Fyfan! Det är så jävla underbart att umgås med någon som man tycker om så mycket.
Har bara myst, kollat på film & bara umgåts. Och ni fattar inte hur glad jag är för att jag har
den finaste & bästa pojkvännen på denna jorden. Är kanske löjlig som säger så, men det är sant.
Och det vet jag om! Jag älskar honom, super mycket. Och kanske finns föralltid iaf? Hope so.
Jag är glad! Yes i am.
Har precis kommit hem dock, inte lika kul kanske. Men snart kommer min efterlängtade syster hit, för vi ska på bio senare. Lovely!
Förövrigt har jag ont i huvudet och i sidan, vilket suger rätt så mycket kuk...

Nu ska jag äta pannkakor med mami, och sakna pontus.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar