måndag 8 november 2010

varje gång är som den första gång vi sågs

Nu ska jag snart på gitarr..
Sitter och lyssnar på massa låtar och försöker komma på vad
man kan sjunga på rockkonserten & julkonserten som båda är i december!
Har faktiskt ingen aning.
Just nu sitter jag & lyssnar på Längesedan med Petter och fick bara lust att skriva till Pontus, återigen.
(Förlåt, om jag är jobbig)

Men jag kan verkligen inte släppa tanken om att du faktiskt, på riktigt, till 100 % är min! Jag är så otroligt glad för det. Jag är så sjukt glad att vi började prata, att vi kom varandra så nära på så kort tid som vi har gjort.. Vi har varit tillsammans i 3 veckor idag, och varje dag av dessa tre veckorna har varit underbar. Jag känner verkligen att mitt liv har fått en ny mening, att jag lever för något så underbart som du nu! Du anar inte hur tacksam jag är för att du finns, och för de gångerna du pratat med mig och ställt upp när det har varit svårt.. Tack! Det värmde i hjärtat, att ha någon som dig vid min sida. Ditt leende, ditt skratt, din humor, din personlighet, ditt utseende.. Jag älskar det! Hela du är bara så jävla bra.. Mitt hjärta nästan skriker av glädje. Det pirrar inombords, i hela kroppen.. från top till tå!
Allting har förändrats den senaste tiden, men du finns här ändå.. Du gör mig lycklig älskling! Du får mitt hjärta att slå ett extra slag.
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva riktigt, det är så sjukt svårt att få fram orden.. Men jag antar att detta räcker;
Jag älskar dig Pontus Alexander Karlsson! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar