lördag 13 november 2010

my sex is on fire

På allvar.. fan vad sex är skönt.
Låter väl kanske lite dumt att jag sitter och skriver det på min blogg?
Ni undrar väl vilken jävla hora jag är nu, men absolut inte.
Sex är skönt, och helt jävla underbart & det tror jag att dom flesta tycker..
annars kan inte de sexet dom haft ha varit så bra.
Men allvar? Förstår inte varför folk håller tillbaka sitt prat om sex så otroligt mycket.
Alla har väl sex? Så det ska väl inte vara något man ska skämmas för?
I don't.
Skulle kunna berätta allt, men nej.. till en viss gräns kan man prata om det! Och idag fick jag lust att bara
göra det..
Vet ni vad jag tycker är det mysigaste med sex? Jo, det är när killen retas som fan.. så att man verkligen bara
typ spricker för att man inte kan ha det. Haha! Det måste låta jävligt dumt, men det är sant.
För då är det extra skönt sen när man väl kan ha det! Om nom nom.
Nej, nu har jag inte tid för att sitta och skriva här mera för jag ska med pontus & hans två bröder till deras
mormor och äta middag :) Trevligt.
Sen ska vi till Killeberg och hjälpa Linus med huset!

Pontus Alexander Karlsson, u are the best.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar