fredag 27 maj 2011

anywhere you are i am near

Sitter hemma hos baby nu.
Gick upp och körde till skolan för att lämna lite papper osv,
sen körde vi vidare hit.
Körde till marknaden i 3 minuter och köpte lite marknadsgodis :)
Nu har Pontus somnat, så jag satte mig här lite vilket jag egentligen inte heller orkar.
Siesta är om några dagar och jag har inte fixat något alls.. Haha! Jag orkar inte.
Måste fixa dricka, tältet, pengar, packa osv... fortfarande.
Usch! Men ska bli trevligt och så jävla bortglömt när man kommer hem (just like last year)
Det blir nog hur bra som helst iaf.
Nej, nu ska jag sätta mig med hans kära familj och kolla tv för här var det tråkigt.
Ikväll får vi se vad som händer, men förhoppningsvis händer det något iallafall :)

P. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar