torsdag 5 maj 2011

miss you

Det var ett bra tag sedan jag skrev här nu, och jag vet precis varför..
FÖR JAG HAR VIKTIGARE SAKER FÖR MIG!
okej?
men just nu är detta det enda jag kan göra, så jag ska skriva lite!
kanske ska börja med att säga att jag & baby körde till halmstad på valborg,
för att sova i deras husvagn osv!
hade det super mysigt, med mat och bara mys.
1 maj, åkte vi till ullared vid 10 tiden! riktigt kul faktiskt, tbh!
köpte en pippi tröja, beatles linne, tröja med flagga på, sminkväska, plånbok, mobil skal, hörlurar osv..
sen räckte inte pengarna längre! (fick btw pippi tröjan av pontus underbara mamma)
den 2 maj åkte vi ut till eurostop och kollade lite, men hade bara 40 kronor kvar så blev inget shoppande där iaf! :D
sen på kvällen åkte vi hem!
har haft ett par superbra dagar tillsammans med pontus, hans mamma & pappa där ute :) wonderbar!
nej, nu ska jag ner och röka..
hej på dig!

PONTUS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar