onsdag 11 maj 2011

lets get together

Usch, dålig jag blivit på att skriva.
Tänkte att jag skulle göra en lista, om mig själv typ..
Det är en lista man ska göra en varje dag, men vafan!
Jag kör alla nu direkt :)
(Har för övrigt haft en underbar natt hos baby. tack!<3)
day one: ten things you want to do before you die.
day two: nine things about yourself.
day three: eight ways to win your heart.
day four: seven things that cross your mind a lot.
day five: six men you think are really handsome.

day six: five things you like to do.

day seven: four turn offs.

day eight: three turn ons.
day nine: two favorite songs.
day ten: one confession


DAY ONE - ten things you want to do before you die.
1. Hoppa fallskärm
2. Testa bungyjump
3. Flytta ihop med p

4. Sjunga för en större publik än 500 pers

5. Åka till London

6. Få minst 2 barn

7. Lära mig tatuera
8. Skrev en sak på bloggen, men ska inte skriva den h
är för min kära mammas skull. Men.. Spela in en låt i studio 9. Åka till skottland
10. Lära mig spela piano (lite iaf)

DAY TWO -
nine things about yourself.
1. Jag är 166 cm lång
2. Min narurliga hårfärg är mörk blond
3. Jag älskar min pojkvän över allt annat

4. Jag är mörkrädd

5. Jag har en otrolig fobi för spindlar

6. Är otrolig envis

7. Jag älskar att sjunga

8. Att rita är en stor del av mig, och hjälper mig i svåra stunder

9. Jag tror på spöken


DAY THREE -
eight ways to win your heart.
1. Överraska mig när jag minst anar det
2. Vara ärlig
3. Lägga söta kommentarer ofta
4. Kunna diskutera

5. Finnas där hela tiden
6. Acceptera att jag är avundsjuk, och inte göra så jag blir det
7. Vara lite smått överbeskyddande
8. Uppskatta mig för den jag är

DAY FOUR -
seven things that cross your mind a lot.
1. Farmor, varje dag
2. Pontus
3. Skolan
4. Farfar
5. Komplex för min kropp
6. Mamma & pappa
7. Ludde

DAY FIVE -
six men you think are really handsome.
1. pontus
2. pontus
3. pontus
4. pontus
5. pontus
6. pontus
(nej, är inte sådan som inte kan säga det.. men i min värld finns det bara en som är "handsome" :)

DAY SIX -
five things you like to do.
1. Umgås med pontus
2. Vara med mina vänner
3. Sjunga
4. Rita
5. Kolla på film/serie

DAY SEVEN -
four turn offs.
1. Smala killar, speciellt med rutmage (äckligt)
2. Dålig klädstil
3. Folk som tror dom är bättre än andra
4. Påstridighet

DAY EIGHT - three turn ons.
1. Fint leende
2. Humor
3. Spela instrument

DAY NINE -
two favorite songs.
1. Jose Gonzalez - Heartbeats
2. Lars Winnerbäck - Söndermarken

DAY TEN -
one confession
1.Jag mår i störta allmänhet inte bra. Jag är alltid orolig och stressad.
Pontus får mig att må bra, får mig
att glömma allt! Varje dag får min farmors död det att svartna framför mina ögon.

Nu är jag trött.
Godnatt!

Pontus Karlsson (<3)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar