fredag 27 maj 2011

jag kan inte dansa

Har ju gått och köpt mig en "One piece/Ziperall" eller vad det heter.
Dock inte den äkta, utan en från Gina Tricot.
Denna:


.. Och jag älskar den! helt underbar och man önskar man kunde ha den hela tiden.
dock skulle jag, trots att jag har denna.. vilja ha en till, en äkta faktiskt för den
är så jävla fin och jag älskar färgen.
Synd bara att dom är så jävla dyra :( Men iallafall,
denna är det jag vill ha och är det någon snäll jävel som läser detta.. KÖP DEN ÅT MIG!!



För dom som inte äger en, KÖP EN.
för dom är totalt mega underbara! :)
Iallafall, Pontus sover ännu och jag har kollat på film..
Börjar bli riktigt rastlös nu, så får nog snart väcka honom
kan jag tro. Det är ju trots allt fredag iallafall.

Nej, nu ska jag röka och sedan väcka honom.
Trevligt helg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar