tisdag 24 maj 2011

you will be in my heart

Skolan idag, och möte med rektorerna.
Gick väl sådär bra, dom tänker fortfarande inte dra tillbaka
CSN skit om att jag ska betala tillbaka 4200 kronor! (kommer aldrig hända att jag betalar dom)
Och har fått reda på att Mona inte visat mina läkarintyg för dom, så det är inte giltigt dom veckorna jag var hemma
och borta från idrotten.
Är så otroligt trött på Haganässkolan, dom vet verkligen inte hur dom får folk att gilla den skolan.
Dom sätter sig själva i sitsen, och jag förstår verkligen inte hur fler och fler kan välja Haganässkolan!
Hade jag fått välja om i 9an nu, så hade jag inte valt på Haganäs. Vilken jävla skit det är.
Är det någon som planerar att välja Haganäs som läser detta.. DON'T! Ni kommer ångra er och ha så otroligt mycket roligare på en annan skola. Och att pendla till tex växjö eller någon annan ort är så jävla mycket mer värt än att
Slösa 3 år av sitt liv på en sådan skit skola, med folk som inte har någon samarbetsvilja alls!
Kan bara ge er det rådet. Finns tre lärare kvar på skolan som man faktiskt kan ge en eloge till, och det är
Mario, Josefin och Lennart! Nog de enda vettiga lärarna som jobbar där. Och självklart får vi inte glömma Marianne heller :) Underbara människa.

Förövrigt så var jag på körskolan idag med Diana på teorilektion.
Bokade även Riskettan också, som vi ska göra den 1/6 :)
Känns riktigt bra att faktiskt ha satt igång med det nu, så nu blir det att övningsköra mer och mer
så att det blir fixat detta året.

Nu kommer strax min man hit, och då blir det mys! :)
Så nu ska jag ner och möta honom strax för en cigg.
Har ni läst detta btw, så kan ni fortsätta läsa :) BRA! förväntar mig det.
Och kommentera gärna om ni vill, trots att jag kanske inte känner er.

Pontus. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar