måndag 26 december 2011

and i touch your face

Ja.
Då var det Tisdag imorgon, och hela helgen har jag bara tänkt: fan, skola snart igen..
Men sen kom jag på att vi faktiskt har lov, haha. Så jävla skönt att bara få stanna hemma när mannen ska
slita på jobbet hela veckan! Älskar det.
Har precis kommit hem från Växjö nu, har varit där med baby på mellandagsrean.
Fast köpte ingenting på rean. Köpte canvas, rouge, puder och naglar.. Haha.
Är inte så sugen på kläder faktiskt.
Fick en tröja som inte passade pontus när vi kom hem, så jag är nöjd ändå :)
Nu ska jag lägga mig och kolla lite på pistvakt och sätta på naglarna.. För det är så jävla obekvämt att inte
ha några naglar nu när man har haft det i några veckor.
Så nu ska jag inte skriva här mer, för jag orkar inte det :)
Pontus Karlsson. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar