lördag 31 december 2011

like a candle in the wind

Sitter just nu och lyssnar på Elton John.
Blir så arg att jag inte gå på hans konsert när han var här, hoppas verkligen att han kommer snart igen! Skulle döda för att få se honom.. Speciellt Candle in the wind live!
Men ska inte sitta och snacka om honom nu. Har verkligen ingenting att göra. Pontus sitter och spelar sitt jävla spel..
Ska nog sätta på någon film sedan, vet dock inte vilken det blir.. Sånt man märker!
Och imorgon är det nyår som sagt.. Har ingen aning om vart jag ska ta vägen.
Antingen blir det att åka m
ed Pontus till Växjö och sitta där med hans kompisar, eller dra till Amar och vara med mina fina vänner, eller ha bara en mysig kväll med baby. Är så jävla trött på nyår, för det är ALDRIG kul.. Det kvittar nästan vad man gör, så blir det alltid misslyckat på något vis. Alltid någon som blir ledsen, alltid bråk, alltid någon som ska spy ner allt osv. Så jävla tråkigt!
Hade gärna varit hemma med dom närmsta och bara myst. Äh, vi får se hur det blir. Det blir säkert bra, eller något (positiv tjej).
Plus att alla ska klä upp sig så jävligt med. Ska fan ha mjukisbrallor på mig bara för att! :)

OCH!!! Jag och Pontus ska till 99 % åka till Skottland den 1:a Mars.
Ska bli så jävla kul att få komma dit äntligen.
Min mammas fina kusin Emma bor där med sin son Gustav och sin
sambo Mwaniki
så vi bor hos dom osv. Så jävla mysigt ska det bli!
Men ska träffa dom nästa vecka, då dom kom hit idag och stannar ett tag :) Och då blir det
förmodligen att boka och planera lite hur vi ska göra :) Åh, längtar ihjäl mig.
Måste spara ALLA mina pengar nu också, så jag har lite att handla för där också! :)


Gustav, den mest underbara & vackraste unge som finns.


Mwaniki, Gustav och Emma.

Har kollat klart på alla säsongerna av Bumbi björnarna nu också, nostalgi till 1000 verkligen.
Älskar det :)
Nej, nu ska jag inte sitta här och tråka ut er längre, om det ens är någon som orkar läsa allt tråkigt jag skriver.
Har bestämt film nu iallafall och det får bli "the human centipede", skräckis! :)
Ska göra den där jävla listan med, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar