söndag 18 december 2011

make love not war

Ja, det var ett tag sedan jag skrev här.
Har blivit RIKTIGT dålig på att skriva.. men har inte orkat, eller haft tid eller lust precis.
Men idag har jag iallafall bakat cup cakes, med chokladsmörkräm på (Riktigt goda, tyckte både jag och magen)
Ska även orka med kinamat ikväll med, för idag firar jag och bästa mannen i världen 14 månader tillsammans!
Åh, så underbart det känns. Och det är julafton om 6 dagar med, så mysigt.. Dock har jag ingen julkänsla alls..
Mycket på grund av att här inte är någon snö (Hoppas det kommer snart iallafall)
Men ska inte skriva mer nu, så lägger ut lite bilder istället.


Cupcakesen jag gjorde nyss :)



Klädde granen igår också hemma hos familjen karlsson :)



Två av tavlorna jag håller på med till Emelie :)
Dock är inte Elvis klar riktigt på denna bilden.


Och en bild på mig med får jag väl slänga in :)

Men nu ska jag kolla på lite sons of anarchy, sen blir det att beställa kina.
Godjul och gott nytt år :) <3

2 kommentarer: