onsdag 28 december 2011

det vackraste jag vet, är att se dig när du sover

Fyfan va skönt det är med lov, man ska fan inte klaga iallafall.
Sov till halv 12 idag.. Sen gick jag bort till panduro, men dom hade inte den färgen som jag skulle ha.
Men sen hade jag en hemma iallafall som mamma hade köpt, så det gjorde ju ingenting..
Så imorgon blir det att fortsätta måla på en tavla till! :)
Hämtade min tröja från Gina idag med, så jääävla mysig.
Har suttit och kollat på Copycat singers nu ett tag :) Ska strax kolla dagens avsnitt av Danne & Bleckan med :)
Imorgon får vi se vad som händer, ska iallafall måla och så :) Sen ska pontus kolla på vår bil och se om han vet
vad som är fel :)
Ska träffa Ronia en dag snart med nu när hon flyttat tillbaka till hålan, saknad brud alltså :)

Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar