måndag 19 december 2011

Skolan idag.. Hade prov med Mona i förskola, skola & fritidshem.
Har ingen aning om alls hur det gick. Skrev på allt, och försökte utveckla alla svaren.. Så jag hoppas att det gick bra så jag slipper det sen när skolan börjar igen :)
Har haft en bultande huvudvärk HELA dagen, trodde att jag skulle dö.
Så när jag kom hem till lilla osbyhålan, äter vi lite makaroner och sedan går jag & lägger mig i sängen och pontus inne vid tvn, båda somnar.
Vaknade precis, och det sitter fortfarande kvar. Vill bara ta mitt liv just nu så ont har jag!
Men ska inte klaga, finns dom som har det mycket värre än jag också (men lite synd om mig är det ändå)
Nu ska jag lägga mig och kolla på Sons of anarchy, och invänta att Pontus ska vakna också så vi kanske kan gå och lägga oss på riktigt! :)
Bara 3 dagar kvar i skolan, 5 dagar kvar till julafton.. och jag bryr mig knappt.
Ska bli riktigt mysigt med jul, men har ingen känsla alls för det i år! :) Förhoppningsvis kommer det lite snö på julafton så att man får lite mer stämning i kroppen.
Nej, nu ska jag inte skriva mer.. Godnatt igen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar