måndag 11 januari 2010

Har precis kommit hem från skolan. Det blev inte så mycket gjort där , för när jag kom dit fick jag plötsligt tillbaka mitt illamående och fick gå hem igen, eller gå och gå.. jag åkte med lindberg hem! Så nu sitter jag här med mamma & kollar på Americas Funniest Home Videos. Ska snart ladda ner någon film jag kan titta på.
Har inte haft så mycket att göra sedan jag kom hem , så jag gjorde en sådan lista till:

OM DIG
Namn- Rebecca Heintze
Bor - Älmhult
Syskon - Inga!
Ålder - 17, 18 om 35 dagar.
Född - 1992
Ögonfärg - Brungröna
Längd - 166 cm
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Vattuman
Hårfärg - Svart
Födelseort - Älmhult, men är ju född i Växjö :)
DAGENS:
Låt - The replacements - Here comes the regular
Saknar - Dennis, farmor & sommaren.
Kläder - Jeans, leopardmönstrad tröja, svart tjocktröja typ :)
Mat - Typ ingenting, yoggi.
Göra sen - Träffa Dennis, film & sova typ.
Godis - Chocklad!

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - Nej?
Tycker du om godis? - Som fan.
Hur många gånger i veckan äter du godis - Typ varje dag, annars kanske 4 gånger i veckan.
Äter du oftast nyttig mat - Nej :)
Tycker du att du själv är söt/snygg - Inte någonstans.
Du ger mycket komplimanger till andra - Inte till alla, men vissa.
Är du nöjd med ditt förnamn - Nej!
Tycker du att du själv är smart - Haha, nej inte mer än andra.
Vad är det sämsta hos dig - Svartsjuk & lätt irriterad.
Vad är det bästa hos dig - Kreativ, glad & ärlig?!
Har du bra självförtroende - Nej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 3-4 kanske. Tittar jag på film blir det mer!
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja.
Gillar du dina grannar? - Dom är väl trevliga :) Förutom att dom pratar högt på nätterna.
Gillar du skolan - Ibland & ibland inte.
Har du någon gång skolkat - Ja, för mycket dessutom.
Spelar du något instrument - Gitarr.
Har du några tatueringar - Ja, 2 st.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Varje gång jag går på toa, och några gånger utöver det sen.
Tycker du om djur? - Ja, klart!

BRUKAR DU...
Sova - Ja, men inte så länge.
Ta mediciner du inte borde ta - Nepp!
Snusa- Aldrig!
Klä dig i svart - Ja, väldigt ofta.
Lita på folk - Nej!
Drömma mardrömmar - Det händer.
Gå i skolan - Ja.
Gå i kyrkan - Nej!
Ljuga - Nej, hatar folk som ljuger.
Vilja dö - Tänkt tanken har väl alla..

HAR DU...
För många vänner? - Lagom.
Någon psykisk sjukdom? - Nej.
Skadat någon? - Japp!
Färgat håret? - Ja.
Några piercningar? - Ja!
Några tatueringar? - Ja, det skrev jag ju nyss?
Egen dator - klart !
Gjort bort dig rejält? - Ja, men sånt är ju bara roligt ? :D

& Förresten, jag glömde en sak jag var rädd för igår..
BLOD!
eller rädd kanske man inte ska säga ? Men jag tycker verkligen inte om det,
det är en riktigt stor fobi jag har.
Det är okej med småsår och så, men inte när man ser att det rinner blod och så!
Så nu vet ni det också :D

Tjing!
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar