måndag 25 januari 2010

It's alright when you are beside me

Hej.
Nu var det längesedan som fan jag skrev,
förra inlägget var det ju Dennis som skrev :)
Mycket gulligt gjort.

Men iaf, helgen var helt sjukt underbart..
Hade Dennis helt för mig själv! Äckligt skönt.
Vi var i alla fall på kalas hos morfar & Monica i lördags!
Trevligt som satan.
Och i söndags åkte jag & Dennis hem till honom,
och det var så otroligt mysigt.
Idag har jag varit i skolan, så sjukt tråkigt..
Jag hade prov, som jag inte hade övat på, så jag gick inte dit.
Så jag hade ingen lektion idag, så jag satt i skolan & drygade med Dennis ist!
Efter skolan gick jag hem, sen gick jag ut och träffade Dennis, André, Simon, Borgeland & Nitche.
Så vi gick hem till Borgeland och satt där,
sen fick jag något nervsammanbrott och gick typ..
Sen kom Dennis, så satt vi & pratade en bra tag innan han skulle hem! Gud, vad jag älskar den killen.
Men nu sitter jag här, håller på att ladda ner lite filmer & skriver sms med Borgeland!
Imorgon ska jag umgås med Dennis & han är min hela natten :D Myspys.

Ska upp vid 8 imorgon, så det är nog en rätt så bra idé att sova nu!
Tjapp tjapp tjena tjena.

Dennis Gunnar Petersson ,- <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar